Snövit

Hej!

Här har inte jag varit på länge. Jag har ingen aning om jag nämt det, men det bidde ingen fotokurs pga av ett par olika anledningar! Jag tog mig istället ann en Professional Selling course. Det är jätteroligt! Men... den är på 7 veckor och med det väldigt intensiv! Så det är mycket läsa, mycket uppgifter och studerande. Fast somsagt, det är verkligen kul! Jag är dock nervös inför den slutliga presentationen av vår produkt eller service som vi inriktat oss på.

Vad har mer hänt...

Simone lämnade oss för ett par veckor sedan. Det var jättejobbigt... Jag har aldrig sagt hejdå till någon sådär förrut, och det är speciellt med relationerna och omständigheterna här. Alla går igenom samma saker. Jag saknar henne så.

Oj, det har ju hänt så mycket mer... Men jag får ta dom när jag känner för det!

Just nu kollar jag på snövit växlat med NBA basket. Funkar bra. Ska läsa lite i min säljarbok innan jag släcker lampan för ikväll.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0