Final Presentation

Hejhopp

Här sitter jag och petar tänderna. Nej men vad var det jag tänkte säga...

Slutspurten på Professional Selling klassen som jag tar nu. Känns så oerhört skönt att bli klar innan familjen kommer så jag slipper stressa med skolarbete under tiden dom är här. Fast jag är rätt nervös inför the final presentation av våra egna produkt.

Jag har absolut inget problem att tala inför andra människor, men just att det inte är på mitt eget språk sätter lite extra nerver i kroppen på mig. Dessutom är många som tar denna klass redan säljare och har en självklar produkt att tala om. Som dom vet allting om redan.

Men dum var inte jag heller. Jag valde det som mitt UF-företag sålde sista året på gymnasiet - Müsli. Medan andra säljer djurläkemedel, värmemaskiner och avancerad bilstyling i stil med "Pimp My Ride" så kommer jag med min lilla frukost föda.

Vad imponerande.

Nej, jag är faktiskt stolt över min produkt och allt vad den innebär. Hälsa och kost är något jag kan väldigt mycket om. Ha! Nu ska jag sätta alla skräpmatsintagande amerikanare på plats.

Nog om det. Nu gäller det att sätta fingrarna i Power Point för första gången på något år, kanske till och med sedan skolan och försöka minnas dom allra fränaste inställningarna som det programmet har att ernjuda.


MOT POWERPOINT, OCH VIDARE!

Vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0