Emma to the rescue!

Mason skulle gå längst bak i bilen och sätta sig, och jag vet inte vad som händer - men plötsligt ligger han och sprattlar därbak för att han inte kommer upp i sätet. Jag tror att gummimattan som är blöt och hal. Dessutom är sätet framför draget väldigt långt bak (efter den varit på verkstaden) så han halvt har fastnat. Jag är förvånad över hans tålamod, men frågar om han vill ha hjälp därbak? Ja tack, det ville han... Så jag går bak, drar i spaken som gör att sätet framför flyttar sig framåt och lyfter upp honom med andra handen. Mason som själv försökt puffa på sätet och flytta det, gapar och tittar på mig. "You are so strong Emma..."

Han får gärna tro att jag har superkrafter.

Sedan utbrister han: "EMMA TO THE RESCUE!"

Och stärker mitt självförtroende lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0