DIRTY DANCING



Jag såg Dirty Dancing för första gången förra helgen...




...




...




JAG VET! HUR KAN JAG INTE HA SETT DEN FÖRRÄN NU!? Tänker ni. Jag har helt enkelt varit för upptagen med min idrott och allmänt dåliga filmtittande. Jag har alltid känt igen filmens namn och vetat att... Dirty Dancing... det är en omtalad film det. En sån där som ALLA har sett. Alla utom jag. Lilla Emma står mitt i en Dirty Dancing konversation och ler men fattar ingenting.

Men i lördags... Då haha såg jag den!

Sen kan jag inte kommentera så mycket mer. Jag blev helt hänförd, tagen, pirrig i magen, danssugen, allt! Om möjligt mer levande! SÅ BRA! SÅ BRA... Sammanfattningsvis satt jag nog mer och såg ut som en gapande fisk när filmen var slut.

Efteråt kan jag däremot säga att flickan som spelade den kvinnliga huvudrollen inte var någon vidare bra skådespelerska. Samtidigt som jag begriper att hennes roll var att spela lite tafatt osv, men hon får inga pluspoäng av mig. Gå hem!

Nu är det OTH på televisionen och i pauserna får det till att bli lite läsa läxa.

Trevlig tisdag!



Kommentarer
Postat av: mallan ballan

ååh det är ju en fin film, älskar den också! Snygg bild på oss alla bwt :) hoppas du har det bra i snöstormen!

2011-02-03 @ 01:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0